tisdag 9 september 2014

KÄRLEK ~ L O V E

tag en skål och dränk oasien oredentligt..
ja oasis är verkligen en bra uppfinning....

lite blommor från trädgården...

skär kvistarna lite snett så de suger lätt...
sedan är det bara att sätta i kvistarna efter behag :)


jag har valt STORA rosor den här gången...
passade på att rädda dom från en störtskur....
det är en blandning av "The Wedgwood Rose"  och "Brother Cadfael"

någon trodde att jag höll på med pioner...
men nix.... det är ROSOR :)
men vissa sorter är stora som pioner.....  och kallas faktiskt ibland "pionrosor"
och NU kommer HÖGTRYCKET... LOVAR :)

och massor med KÄRLEK till Er ALLA för att ni följer min lilla blogg..
kramkram
Håkan

6 kommentarer:

  1. Blir alltid lika glad varje gång jag kikar in på din Blogg :-D
    Ha en underbar vecka <3
    Gerd

    SvaraRadera
  2. Så nyydelig dekorasjon og herlige bilder! Takk for at du deler! :)
    Klem Lisa

    SvaraRadera
  3. ihre rosen sind ein traum!!! alles liebe von angie

    SvaraRadera
  4. Tack, för alla vackra rosor, gör mig glad. Alla tårar brukar bli till en ros i min himmelska trädgård. Nu får jag bilder på hur de kan gestalta sig. Underbart att få se allt vackert du skapar. Ha det bäst. 🌹

    SvaraRadera
  5. Om det är någon dag som känns deppig är det bara att slå upp "Rose Garden Malevik" och genast blir man så glad! Tack för alla underbart vackra bilder och trevlig text!!

    SvaraRadera
  6. Åh, vi köpte en Brother Cadfael i juni och har inte ångrat oss en sekund! Buskat på sig och blommat om så gott som hela tiden, inne på tredje omblomningen nu. Rosorna står sig dessutom länge och är så vackra! Jag är mer en pionmänniska än rosmänniska, denna ros passar mig därför perfekt. Längtar tills den är ännu större! ♡

    SvaraRadera