torsdag 9 oktober 2014

fint att tända ljus ~ lovely candlelights

jag har inte använt mitt gamla "tårtfat" på ett tag nu..
dags att ladda med nya blockljus för en mörka årstiden
fatet var ett gammalt slitet kakfat i metall som jag målade med Chalk Paint ( fäster nästan på allt) och sedan hängde lite gamla prismor i..... lätt som en plätt :)

såhär såg det ut i julas.....

och fram i januari såhär.....

inte mycket kvar av de gamla ljusen så det var allt dags för lite nya
missa inte TVÅ saker nu
1. gå med i den Inspirerande gruppen CHALK PAINT Lovers på Facebook
2. Anmäl dig till min fina GIVEAWAY
kramkram
Håkan

6 kommentarer:

  1. oh, wie gemütlich!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Mysigt och vackert.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. God eftermiddag,

    Är du en affärsman eller kvinna? Är du i någon finansiell oreda eller göra
    Du behöver pengar för att starta ett eget företag? Du behöver ett lån
    betalning av skulder eller betala räkningar eller starta en trevlig företag? göra
    du har en låg kredit värdering och du är svårare att få
    kapitallån från lokala banker / andra finansinstitut? Du behöver
    Lån eller finansiering av någon anledning, vänligen kontakta oss med konstant företag
    lån.

    Vi erbjuder dessa typer av lån:
    personliga lån ..
    Kredit ..
    Företagets lån ..
    co.operate kredit ..

    Med mycket minimal årlig ränta så låg som 3% ränta ..

    Jag väntar på ditt snabbt svar så att vi kan gå vidare till affären.
    Vårt företag utskick kontakt box med:
    -post E: constantloanfirm@gmail.com

    Med vänliga hälsningar

    Sergey.

    SvaraRadera
  4. Är du ekonomiskt pressas?
    Vill du söka medel för att betala av krediter och skulder
    Vill du söka finansiering för att inrätta ett eget företag?
    Är du i behov av privatpersoner eller företag lån för olika ändamål?
    Vill du söka lån för att genomföra stora projekt
    Vill du söka finansiering för flera andra processer?
    Om du har något av ovanstående problem, kan vi vara till hjälp för dig, men jag vill att du ska förstå att vi ger ut våra lån till en ränta på 3%.

    Intresserade personer bör kontakta mig med detta nedan detaljer.

    LÅN ANSÖKAN
    Förnamn:
    Födelsedatum (yyyy-mm-dd):
    Lånebelopp behövs:
    Varaktighet:
    Ockupation:
    Telefon:
    Land:

    Min kontakt e-post: jasonwillfinanceloanss@hotmail.com
    Observera: att all post ska skickas till: jasonwillfinanceloanss@hotmail.com

    Tack.

    Jason

    SvaraRadera