måndag 8 augusti 2016

Hortenisa och lite vind ~ Hydrangea and a little bit windy

there is a translator to the right
Hej Mina Kära VÄNNER ...... igen
som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på en vecka.
jag har varit på en välbehövlig solsemester och då tog jag ledigt från allt som har med blogg, facebook osv......... jag tror det är bra ibland.... för nu är det riktigt roligt igen :)

ROSOR. har jag många.. men även en del Hortensior......
fina att skära i bukett ......

annars har det varit rätt blåsigt idag.....

och då passar det bra att skära en bukett och njuta av inomhus.....
den STORA rosen i framkant är "Princess Alexandra of Kent"

visst är det härligt att duka med vackert ........

imorgon ska jag och Ulrika börja greja för Årets STORA Rosenfest.....

jag tänkte ni skulle få följa förberedelserna för Rosenfesten här på bloggen......
Hoppas veckan börjar bra för ALLA
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar