tisdag 7 mars 2017

KROKUS Fest ~ Crocus mania

there is a translator to the right
nu är det verkligen UNDERBART

ja i år har jag verkligen "snöat in" på KROKUS 

NU är min "pelargontrappa" helt fylld med...
ja just det. Underbara Krokus :)
Det är väldigt lätt att göra trappan. ni kan se hur jag gjorde HÄR
Det är inte alltid så kul att kruka in vårlökar på hösten. men det är verkligen värt besväret.....
Och till slut kom vintern även till Maleviken... lite lite snö och några minusgrader.
men SOLEN värmer bra nu. ås visst är det VÅR
Du kan lätt följa mig på.....
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

1 kommentar:

  1. Bonjour,

    Très belles compositions de crocus... J'en profite pour souhaiter une belle fête à toutes les femmes.

    Gros bisous ��

    SvaraRadera