söndag 19 mars 2017

SOL och Påskpyssel ~ SUN and some craft for Easter

there is a translator to the right
Så mycket SOL i helgen....

nu har man verkligen Vårkänning, även utomhus.....

här ett JÄTTESTORT påskägg.
Ofta har man liknande liggandes....

måla på lite färg ( jag målar med Chalk Paint, för det täcker så bra)
jag köper min färg HÄR
sedan limma på en fin spets ( denna är köpt på Stoff och Stil)

en rosett med nål i..... som man kan sticka ner i ägget...

ett gammalt bokmärke. med lite färg på....

och ägget är färdigt .
visst blev det lite fint :)

gamla pappersägg så så tacksamma att göra om...

bordet är också målat med Chalk Paint.


och lite guld wax på detaljerna....
vill ni se mer PÅSKPYSSEL så klicka HÄR
Du kan lätt följa mig på.....
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar