söndag 29 april 2018

Underbara VÅR ~ Beautiful Springtime

there is a translator to the right ( in web version)
Underbara vår som äntligen är här.
SOLEN har flödat över Maleviken.....
massor att göra, bla så blir det mycket nyheter från David Austin i trädgården i år ex
"Emily Bronte" , en ros jag tror mycket på

men jag har även latat mig lite.. njutit av Solens Varma Strålar mot min kind..

fint att det grön äntligen kommer tillbaka... Våren är lite sen i år....... 
men nu kommer värmen snart på allvar....

och tänk. snart, snart ser soffan ut såhär i stället... underbart
Hopps ALLA har det fint och ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar